Przejdź do treści

Szkoła podstawowa nr 318 im. J.CH.Andersena

Wyniki konkursu „Moje spotkanie z osobą niepełnosprawną”

Serdecznie zapraszamy dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I-VIII do wzięcia udziału w szkolnym konkursie plastycznym pt. „PORTRET PATRONA MOJEJ SZKOŁY”.

Regulamin konkursu:

ORGANIZATORZY
Nauczycielki oddziału przedszkolnego – p. Anna Sągała, p. Jadwiga Wołoszka

CELE KONKURSU
-Rozbudzenie wrażliwości plastycznej i aktywności twórczej dzieci i młodzieży,
-Dążenie do uzyskania sukcesu poprzez uczestnictwo w konkursie tematycznym,
-Kształtowanie poczucia estetyki,
-Doskonalenie sprawności manualnych,
-Włączenie uczniów w uroczyste obchody 40-lecia szkoły
-Utrwalenie wizerunku Patrona Szkoły.

WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Konkurs adresowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów klas I – VIII. Jest podzielony na trzy kategorie wiekowe:
1) Kategoria I – klasy 0 i II;
2) Kategoria II – klasy III-IV;
3) Kategoria III – klasy V-VIII.
3. Każdy uczestnik dostarcza jedną, własnoręcznie wykonaną pracę konkursową. Praca musi być wykonana tylko przez jednego autora (prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę).
4. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem przez uczestnika konkursu warunków niniejszego regulaminu.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRAC KONKURSOWYCH:
1.Zadaniem uczestników jest wykonanie portretu patrona szkoły – J.CH. Andersena.
2. Praca może być wykonana dowolną techniką plastyczną (np. rysunek, malarstwo, grafika, collage, wycinanka, itp.) w formacie A4.
3. Na odwrocie pracy powinna być dołączona informacja dotycząca jej autora: imię i nazwisko, klasa.
4. Prace należy dostarczyć do dnia 27.09.2023 r. do nauczycielek oddziału przedszkolnego (sala nr 13) lub do wychowawców klas.
5. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29.09.2023 r.

WYNIKI KONKURSY I NAGRODY
1. Prace uczestników będą oceniane przez komisję konkursową powołaną przez organizatora.
2. Komisja konkursowa ocenia prace plastyczne i ustala listę laureatów (I, II, III miejsce) oraz osób wyróżnionych w konkursie w poszczególnych kategoriach wiekowych.
3. Prace konkursowe zostaną ocenione na podstawie następujących kryteriów: zgodność z tematem konkursu, oryginalność, pomysłowość, estetyka wykonania.
4. Dla laureatów konkursu organizatorzy przygotowali nagrody rzeczowe i dyplomy.
5. Ogłoszenie wyników będzie umieszczone w dzienniku Librus w terminie podanym przez organizatorów.

PUBLIKACJA PRAC
1.Wybrane prace konkursowe zostaną zaprezentowane na wystawie w Urzędzie Dzielnicy Ursynów.
2. Z chwilą dostarczenia prace przechodzą na własność organizatora.
3. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na bezpłatne wykorzystywanie dostarczonych prac konkursowych w ramach działalności organizatora.
Skip to content